Tuesday 1 October 2013

my Mr. AdMiRe ^^

Mula2 aku nak cerita pasal sape ehh???
Crite pasal mr.Admire lah kan baru best..hehehe dye tak de la hensem sgt..tp ade rupa lah
First tyme jumpe dye ingat dye Chinese.. ala ala org korea jugak.tp org ckp dye mcm poyo je.. so mls sgt nk  stalker dye lantak lah kenkadang bile kite minat org tue x perlu lah kite nk stalker dye kan..
Hati aku maseh belum terbukak untuk suka kat mana2 lelaki..selepas dikecewakan dulu..malas nk mencari lagi.waktu tu tak sampai lagi.kalo betul aku ditakdirkan jodah aku ngan dye. Allah pasti akan pertemukan aku ngan dye.mungkin kat tempat lain. Selalu bila aku jumpa dye..mcm nie perangai aku. Gelabah tak tentu pasal. Mcm org kehilangan sesuatu.. waktu mcm terhenti jap.hahaha dramatic tul.
Selalu aku akn jumpa dye hari khamis..ya selepas kelas mechanic engineering. Tp seriously bg aku dye sgt lah comel. Hehehe. Minat kat org.tp tak sedar diri tu cantik ke sepadan ke tak. Cermin lah diri tu nani.aku tak tau mr. ADMIRE aku tue tahun berapa.yang pentinmh of course la dye senior dr aku.. dr aku orientasi lagi aku usha dye setiap masa setiap saat.huhuhu.

No comments:

Post a Comment