Monday 7 October 2013

ME DoNt KNow hOw TO Love =)

assalam..anyeong. hye there!!!
hari nie tak tau kenapa mood aku jadi mcm x menentu..sbb aku sakit hatii
kenapa mesti manusia nak bersweet sweet bagai..aku tak suka..
perkara yg terjadi dulu buat aku serik dgn semua nie.. aku tak nak terluka ataupun terseksa lagi. cukuplah 2 tahun aku menderita kat sekolah tp x dak sapa pun tau ape perasaan aku. kecuali my bestfriend. dyeorg je tau kenapa sampai sekarang aku serik untuk kapel ke rapat ngan orang ke hape ke..
im afraid that i will fall for the second tyme then i will cry for the second tyme.. to be honest..im afraid n serik untuk kapel or bersweet ke hape ke i have my own kisah silam..yg aku x ley lupa sampai hari nie..dua tahun aku menderita.. asal balik dorm je aku menangis..ada sapa sapa kisah.. tak de kan?? yg ade bantal je tempat aku lap air mata nangis.. tp bila pikir balik ade org kisah ke ?? mase kat sekolah dulu bila tgk org len ada pak we mcm best je...aku pun nak.. sume org nak.. tp amanat ayah.. aku lagi sayang ayah ngan mama.. so if sesiapa yg really ikhlas nak kawan ngan aku setia lah bestfriend ngan aku.insyaAllah jodoh kita ada..cehhh jiwang gila ayat~blahhh lahh. tapi nie realiti..nampak kat skolah aku okay. padahal korang tak tau dalam hati aku macam mana.sebab tue aku nk abdikan diri kepada tuhan dan cuba lupakan kisah sedey tu dgn minat kpop. bukan saja2 aku minat kpop tapi bersebabb.. hari nie tak de tulis cantik2 sbb aku sedey dan tetap rasa bersalah.. aku ni naif sgt kott.. tak pun lurus..mcm tu lahh budak yg bukan high standard mcm aku~ salam~

No comments:

Post a Comment