Saturday 5 October 2013

BIrthdaY ku TodAy =)

 anyeong.anyeong.anyeong.âsssalammm ^^
hehehehehe..sayachuka hamnida..kan best kalo biass aku yg ckp mcm tue kat aku..seungriseyo~`
or wish bufday aku ker??? nie sebijik kek pun xdpt...warggghhh sedey nya..tak pa tak pa
my family as i wish diorg akn buat bufday aku balik raya haji niee..
hhuhuhu seronok nya..happy 19th years.. wahhh da nk tua da aku...tp lambat'..
thanks to SIMA cause tak habis habis wishing my bufday kamsahamnida sima.. more more  love you so much like a mountain in korea.. to my bestroomate sayang..thanks for wishing me.. ANA daesung, Eja GD, NISa Gd, Aisyah TAeyang.. and also mY NEw BestFriend Here.. MIEN, TikaH. thanks a lots mushi mushi... hahaha aku tak tau pasaipa ade budak nie mmg da la tak rapat ngan aku sebok dok bersweet2 ngan aku..ntahla aku pun x phm jugak...tp itue andaian aku je sebenarnye... kenapalah Mr. A tak tau yg aku nie minat kat dye?? bengong jugak kau nie kate roomate aku sbbb lau Mr.A tau yg aku minat dye..mesti lagi lah dye reject kau.. pandai tahap gaban Nani nie..sudahlah sudahlah mimpi tak kan jadi kenyataan~~ impian yg sia sia~
kononnya nk mencari jodoh blahhh lah~~ ala ala ala kenapa my bufday feel hambar~hambar~
huhuhuuhuu  kan bahagia kalo BIGBANG yg wish bufday aku~~ mcm GD niee!!
my wish list is i hope that i can meet BIGBang 4 years nty..nk jumpa MBLAQ sgtttt..huhuhu..
thenn<< doakan mama ngan ayah dipermudahkan urusannn kerjanya...
after thattt>>> i hope that i can be the MOST Experience enginneeer... wahhh ejaaan pun serabut gilaaa~~  wahhh tO GOOd to be like thaattt>> then ~~ last hope i meet my jodoh before i grade..nty nk mintak hadiah teady bear yg sgt besaqq..hahaha~~ but my father said it would be after i work then find your jodohhh~~ huhuhu mana tau lau tuhan nak bg aku jumpa jodoh aku awal~~ hope mr. Admire..ceyhhh
bukan mr. Arrogant~even aku da baik ngan dyaa~~
And lastly,, who wish my birthdayyy kamsahamnida sgttt2..
Anyeong anyeong anyeong. hoping that may Allah bless my birtday n yours day!!! ^^


No comments:

Post a Comment