Saturday 28 September 2013

be the umpians student ^^

assalam. anyeong.
da lame kan aku tak sentuh blog nie bukan ape sekarang sudah jadi student. mmg mmg tersangatlah sukar utk bahagikan mase antare study dgn online or blogger. ala lagipun fellowwer aku tak ramai so mlas sgt nk updating blog. so that the simplest word.tp skrg bile duk u terase bosan yg amat. balik balik korang asyik duk tgk cite RUNNING MAN ,
 then bawak kereta mcm tak hingat ada org len nak lalu. plg menyampah yg itue. rasenye student UMP nie tak habis amek lesen. patot lah tak de civil lansong. mle2 datang sini, its okay aku da biase memandangkan aku da pro ngan bandar kuantan nie. ceyh kate budak matrik kuantan. so rase mcm x kisah n berlagak cool apabila meninggalkan rumah. padahal dlm hati wahhh aku da sedeyh yg teramat sbb dpt spent time dgn family sgt sekejap.huhuuhu. menangis dlm hati tahap x engat... mcm nie la aku.

mase tyme orentasi ,paling aku tak suka tapi aku sabar. mmg itu lumrah setiap student kan.. so accept that. but i admire one person. just him. fesi kah ??
 maybe kott sbb dyeorg je yg aku kenal. i call him my MR. ADMIRe coz aku rase dye je yg buat aku rase untuk suke kat org blek. sebelum ni aku jenis susah nak ade feeling kat lelaki. ohh god !!! why ayat aku mcm x segempak dulu ?? hurmm da lame tak bace novel hlovate. tu lah aku akn story morry about mr. admire n classmate yg satu2nye same jadual ngan aku berlagak nak mampus aku call him mr. jugak'but Mr. Arrogant n all my friend that always by my side with that badak air yg annoying sgt in my room. so see you there. lot work that have to do. anyeong.



No comments:

Post a Comment